هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كيف كانت حياتنا لولا فسحة امل

الرئيسيةالصورأحدث الصورالتسجيلدخول

نحنا و القمر جيران... بيتو خلف تلانا... بيطلع من قبالنا يسمع الألحان... عارف مواعيدنا... و تارك بقرميدنا أجمل الألوان

بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» اي انتم في زحمه الحياه ومشاكلها
كله يخش يكتب اسم العضو اللى عاوز يشوفه Icon_minitimeالسبت ديسمبر 06, 2014 10:55 pm من طرف طبيب جراح

» زياد الزبيدي
كله يخش يكتب اسم العضو اللى عاوز يشوفه Icon_minitimeالأحد أغسطس 19, 2012 10:32 pm من طرف زياد 51

» شي فاشل
كله يخش يكتب اسم العضو اللى عاوز يشوفه Icon_minitimeالأربعاء يوليو 18, 2012 4:19 pm من طرف زياد 51

» أدخل هنا يا ادم وتعلم
كله يخش يكتب اسم العضو اللى عاوز يشوفه Icon_minitimeالأربعاء يوليو 18, 2012 4:16 pm من طرف زياد 51

» آدم و الحب
كله يخش يكتب اسم العضو اللى عاوز يشوفه Icon_minitimeالأربعاء يوليو 18, 2012 4:15 pm من طرف زياد 51

» 0000000000000000000
كله يخش يكتب اسم العضو اللى عاوز يشوفه Icon_minitimeالإثنين يوليو 16, 2012 6:52 pm من طرف زياد 51

» حمصي بالدور
كله يخش يكتب اسم العضو اللى عاوز يشوفه Icon_minitimeالسبت مارس 03, 2012 1:09 am من طرف طبيب جراح

» شـجـرة الـمـنـتـد ى
كله يخش يكتب اسم العضو اللى عاوز يشوفه Icon_minitimeالجمعة يناير 13, 2012 1:28 pm من طرف عصام الجامد

» لعبة الاسئلة
كله يخش يكتب اسم العضو اللى عاوز يشوفه Icon_minitimeالخميس يناير 12, 2012 10:16 am من طرف عصام الجامد

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
قيس
كله يخش يكتب اسم العضو اللى عاوز يشوفه Vote_rcapكله يخش يكتب اسم العضو اللى عاوز يشوفه Voting_barكله يخش يكتب اسم العضو اللى عاوز يشوفه Vote_lcap 
عاشقه فيروز
كله يخش يكتب اسم العضو اللى عاوز يشوفه Vote_rcapكله يخش يكتب اسم العضو اللى عاوز يشوفه Voting_barكله يخش يكتب اسم العضو اللى عاوز يشوفه Vote_lcap 
اشجان
ملك الاحزان
عصام الجامد
اخناتون
المؤدب
زياد 51
ريانوووو
زياد الرحباني
تصويت
نعم
ممتاز
كله يخش يكتب اسم العضو اللى عاوز يشوفه Vote_rcap70%كله يخش يكتب اسم العضو اللى عاوز يشوفه Vote_lcap
 70% [ 7 ]
جيد
كله يخش يكتب اسم العضو اللى عاوز يشوفه Vote_rcap20%كله يخش يكتب اسم العضو اللى عاوز يشوفه Vote_lcap
 20% [ 2 ]
وسط
كله يخش يكتب اسم العضو اللى عاوز يشوفه Vote_rcap10%كله يخش يكتب اسم العضو اللى عاوز يشوفه Vote_lcap
 10% [ 1 ]
سيء
كله يخش يكتب اسم العضو اللى عاوز يشوفه Vote_rcap0%كله يخش يكتب اسم العضو اللى عاوز يشوفه Vote_lcap
 0% [ 0 ]
مجموع عدد الأصوات : 10

كله يخش يكتب اسم العضو اللى عاوز يشوفه

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
عصام الجامد
رحباني ذهبي
عصام الجامد

كله يخش يكتب اسم العضو اللى عاوز يشوفه Empty
مُساهمةموضوع: كله يخش يكتب اسم العضو اللى عاوز يشوفه   كله يخش يكتب اسم العضو اللى عاوز يشوفه Icon_minitimeالإثنين أبريل 26, 2010 9:41 am

شفت هذا الموضوع في احدى المنتديات

وحبيت الموضوع....واتمنى الكل يشارك فيه

الموضوع ببساطة

كل واحد يكتب اسم العضو اللي يتمنى يشوفه مع ذكر السبب

سواء كان بنت او ولد

بس رجاءا محد يفهم الثاني غلط...
يلا نبدأ..........
عصام الجامد
رحباني ذهبي
عصام الجامد

مُساهمةموضوع: رد: كله يخش يكتب اسم العضو اللى عاوز يشوفه   كله يخش يكتب اسم العضو اللى عاوز يشوفه Icon_minitimeالإثنين أبريل 26, 2010 9:44 am

انا اتكمة اشوف قيس لامة افكارة مشابها لافكارى
زياد 51
رحباني ذهبي

مُساهمةموضوع: رد: كله يخش يكتب اسم العضو اللى عاوز يشوفه   كله يخش يكتب اسم العضو اللى عاوز يشوفه Icon_minitimeالإثنين أبريل 26, 2010 8:50 pm

الدنيا صغيرة ياعصام

وجايز نلتقي مع اي حد من الاعضاء الكرام
قيس
مشرف فسحة الموبايل
قيس

الموقع : أحبك حباً لو يفض يسيره على الـخلق مات الـخلق من شـدة الـحب.

مُساهمةموضوع: رد: كله يخش يكتب اسم العضو اللى عاوز يشوفه   كله يخش يكتب اسم العضو اللى عاوز يشوفه Icon_minitimeالإثنين أبريل 26, 2010 10:50 pm

اكيد عصاموووو وانا كمان بتمنى شوف كل الاعضاء الموجودين معنا هون بالمنتدى

بس بصراحة بخص بالذكر عاشقة فيروز لأنها بجد قريبة لتفكيري ونحنا اصدقاء بجد

ويا رب هيه تكون تتمنى تشوفني وما اطلع بالخجلة

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

تسلم ايدك عصامووووو موضوع جميييييييل بصراحة تسلم ايدك
المؤدب
رحباني ذهبي
المؤدب

مُساهمةموضوع: رد: كله يخش يكتب اسم العضو اللى عاوز يشوفه   كله يخش يكتب اسم العضو اللى عاوز يشوفه Icon_minitimeالأربعاء أبريل 28, 2010 8:00 am

والله حاب اشوف كل لاعضاء

لا ن يزدهر منتدانااااااااا

الى لافضل

تحياتي

كله يخش يكتب اسم العضو اللى عاوز يشوفه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كم تتوقع عمر العضو اللى هيرد بعدك
» كيف تعرف العضو/ة الدب/ة من العضو/ة النحيف/ة دراسه ناجحه 100%
» محشش يكتب قصة لمسلسل
» طفل يكتب فوق جدار....مارسيل خليفة