هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كيف كانت حياتنا لولا فسحة امل

الرئيسيةالصورأحدث الصورالتسجيلدخول

نحنا و القمر جيران... بيتو خلف تلانا... بيطلع من قبالنا يسمع الألحان... عارف مواعيدنا... و تارك بقرميدنا أجمل الألوان

بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» اي انتم في زحمه الحياه ومشاكلها
احياناً / هاني شاكر Icon_minitimeالسبت ديسمبر 06, 2014 10:55 pm من طرف طبيب جراح

» زياد الزبيدي
احياناً / هاني شاكر Icon_minitimeالأحد أغسطس 19, 2012 10:32 pm من طرف زياد 51

» شي فاشل
احياناً / هاني شاكر Icon_minitimeالأربعاء يوليو 18, 2012 4:19 pm من طرف زياد 51

» أدخل هنا يا ادم وتعلم
احياناً / هاني شاكر Icon_minitimeالأربعاء يوليو 18, 2012 4:16 pm من طرف زياد 51

» آدم و الحب
احياناً / هاني شاكر Icon_minitimeالأربعاء يوليو 18, 2012 4:15 pm من طرف زياد 51

» 0000000000000000000
احياناً / هاني شاكر Icon_minitimeالإثنين يوليو 16, 2012 6:52 pm من طرف زياد 51

» حمصي بالدور
احياناً / هاني شاكر Icon_minitimeالسبت مارس 03, 2012 1:09 am من طرف طبيب جراح

» شـجـرة الـمـنـتـد ى
احياناً / هاني شاكر Icon_minitimeالجمعة يناير 13, 2012 1:28 pm من طرف عصام الجامد

» لعبة الاسئلة
احياناً / هاني شاكر Icon_minitimeالخميس يناير 12, 2012 10:16 am من طرف عصام الجامد

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
قيس
احياناً / هاني شاكر Vote_rcapاحياناً / هاني شاكر Voting_barاحياناً / هاني شاكر Vote_lcap 
عاشقه فيروز
احياناً / هاني شاكر Vote_rcapاحياناً / هاني شاكر Voting_barاحياناً / هاني شاكر Vote_lcap 
اشجان
ملك الاحزان
عصام الجامد
اخناتون
المؤدب
زياد 51
ريانوووو
زياد الرحباني
تصويت
نعم
ممتاز
احياناً / هاني شاكر Vote_rcap70%احياناً / هاني شاكر Vote_lcap
 70% [ 7 ]
جيد
احياناً / هاني شاكر Vote_rcap20%احياناً / هاني شاكر Vote_lcap
 20% [ 2 ]
وسط
احياناً / هاني شاكر Vote_rcap10%احياناً / هاني شاكر Vote_lcap
 10% [ 1 ]
سيء
احياناً / هاني شاكر Vote_rcap0%احياناً / هاني شاكر Vote_lcap
 0% [ 0 ]
مجموع عدد الأصوات : 10

احياناً / هاني شاكر

كاتب الموضوعرسالة
اخناتون
مشرف فسحه كلمات الاغاني
اخناتون

احياناً / هاني شاكر Empty
مُساهمةموضوع: احياناً / هاني شاكر   احياناً / هاني شاكر Icon_minitimeالسبت أبريل 24, 2010 1:26 am

أحيانا ... ببقى مش عايزك نهائي وأبقى نفسي أكون فدائي وأنسف الحب اللي فية وأطلب الموت لاشتياقي

أحيانا ... ببقى شايفك نار في دمي ويفى عايش كل همي انو أفوق منك ياوهم وأتولد لحظة فراقي

ببقى نفسي أهد كل قصور بنيتها عشان خسارة تسكنيها وأبقى نفسي كل فرحة وهبتهالك تبقى دمعة تحزنيها

ببقى نفسي أهد كل قصور بنيتها عشان خسارة تسكنيها وأبقى نفسي كل فرحة وهبتهالك تبقى دمعة تحزنيها

بس لسة اليأس ما تمكنش مني يعني لسة برضه باقي ... يعني لسة برضه بـــاقي

أحيانا ... تبقى أغلى أمنياتي إني أنسى ذكرياتي وأني أشيلك من حياتي وأشتري عمري اللي باقي

أحيانا ... ببقى مش عايز تحدي وانت عايشة الدنيا ضدي امحي بغرورك وهدي بس إلا كبريائي

بس لسة اليأس ما تمكنش مني يعني لسة برضه باقي ... يعني لسة برضه بـــاقي يعني لسة برضه بـــاقي

احياناً / هاني شاكر
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» أغنيه هاني شاكر
» جديد هاني شاكر علمني اسباب الفرح
» فضل شاكر وانغام - حضن امي
» حكاية كل عاشق لهاني شاكر
» كليب هانى شاكر علمنى اسباب الفرح-