هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كيف كانت حياتنا لولا فسحة امل

الرئيسيةالصورأحدث الصورالتسجيلدخول

نحنا و القمر جيران... بيتو خلف تلانا... بيطلع من قبالنا يسمع الألحان... عارف مواعيدنا... و تارك بقرميدنا أجمل الألوان

بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» اي انتم في زحمه الحياه ومشاكلها
ازاى تحرق دم البنات Icon_minitimeالسبت ديسمبر 06, 2014 10:55 pm من طرف طبيب جراح

» زياد الزبيدي
ازاى تحرق دم البنات Icon_minitimeالأحد أغسطس 19, 2012 10:32 pm من طرف زياد 51

» شي فاشل
ازاى تحرق دم البنات Icon_minitimeالأربعاء يوليو 18, 2012 4:19 pm من طرف زياد 51

» أدخل هنا يا ادم وتعلم
ازاى تحرق دم البنات Icon_minitimeالأربعاء يوليو 18, 2012 4:16 pm من طرف زياد 51

» آدم و الحب
ازاى تحرق دم البنات Icon_minitimeالأربعاء يوليو 18, 2012 4:15 pm من طرف زياد 51

» 0000000000000000000
ازاى تحرق دم البنات Icon_minitimeالإثنين يوليو 16, 2012 6:52 pm من طرف زياد 51

» حمصي بالدور
ازاى تحرق دم البنات Icon_minitimeالسبت مارس 03, 2012 1:09 am من طرف طبيب جراح

» شـجـرة الـمـنـتـد ى
ازاى تحرق دم البنات Icon_minitimeالجمعة يناير 13, 2012 1:28 pm من طرف عصام الجامد

» لعبة الاسئلة
ازاى تحرق دم البنات Icon_minitimeالخميس يناير 12, 2012 10:16 am من طرف عصام الجامد

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
قيس
ازاى تحرق دم البنات Vote_rcapازاى تحرق دم البنات Voting_barازاى تحرق دم البنات Vote_lcap 
عاشقه فيروز
ازاى تحرق دم البنات Vote_rcapازاى تحرق دم البنات Voting_barازاى تحرق دم البنات Vote_lcap 
اشجان
ملك الاحزان
عصام الجامد
اخناتون
المؤدب
زياد 51
ريانوووو
زياد الرحباني
تصويت
نعم
ممتاز
ازاى تحرق دم البنات Vote_rcap70%ازاى تحرق دم البنات Vote_lcap
 70% [ 7 ]
جيد
ازاى تحرق دم البنات Vote_rcap20%ازاى تحرق دم البنات Vote_lcap
 20% [ 2 ]
وسط
ازاى تحرق دم البنات Vote_rcap10%ازاى تحرق دم البنات Vote_lcap
 10% [ 1 ]
سيء
ازاى تحرق دم البنات Vote_rcap0%ازاى تحرق دم البنات Vote_lcap
 0% [ 0 ]
مجموع عدد الأصوات : 10

ازاى تحرق دم البنات

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
عصام الجامد
رحباني ذهبي
عصام الجامد

ازاى تحرق دم البنات Empty
مُساهمةموضوع: ازاى تحرق دم البنات   ازاى تحرق دم البنات Icon_minitimeالسبت أبريل 17, 2010 10:53 pm

1- اذا كنت ماشفتهاش من زمان و قابلتها صدفة و بتسألك انت عامل ايه ازى احوالك ؟ ترد بمنتهى الغتاتة ...انتى مش شايفانى فرحان و سعيد انى قابلتك ااقوم ارقصلك يعنى؟
2- ولما ترد و تقول خلاص انا اسفة ترد و تقول شىء طبيعى
3- لو كنت ماشى فى الشارع و عدت قدامك واحدة حلوة طبعا من الزوق و الادب انك تعاكسها بمنتهى الغتاتة او على الاقل ترش عليها ميه!!
4- لو كنت فى عرابيتك و عدى من جنبيك عربية و فيها بنت حلوة افضل باصص لها و متنح و لما تسألك انت بتبصلى كده ليه شد على الرابع و نفضلها.......
5- لو اتصلت بواحد و النمرة غلط و ردت عليك واحدة و قالتلك النمرة غلط من الطبيعى جدا انك ترد عليها و تقولها ماعليش اصل صوتك شبه صوت حسنى بالظبط.
6- لو ماشى مع بنت جميلة جدا و بتسألك عن رايك فى شكلها قولها هايلة يا حياتى بس لو فيه منك على حريمى!!!!!! (اللى مش فاهم يسالنى)
7- لو عايز تغتت اكتر و اكتر على اى بنت فى الشارع و قف اى واحدة واسالها الساعة كام هتقولك مثلا : الساعة 4.30 بص فى ساعتك و قوللها تمام الساعة بتاعتك مظبوطة!!!!!
8- لو راكب عربية نقل (مقطورة) وعدت قدامك بنت فمن الجنتلة انك تيجى جنبها و تزمر على اخرك.....
9- لو نفسك تمشى مع بنت عندك فى الكليه و كانت جاية تطلب منك حاجة للمرة الاولى فى حياتها (والطريقة مجربة و جابت مفعول) ..... هتنادى عليك........ - احمد .... ممكن لو سمحت...... - بصلها و اضحك فى و شها و بعدين دير وشك و نفضلها خالص و لا كانك شفتها قبل كده...... طبعا و شها هيبقى احمررررررر لكنها بعد كده هتروح تشتكيك لزميلاتها و تقول عليك انك و لد تنك و ماعندكش دم و لا ذوق.... و فأجاة روح كلمها عادى وقولها كنتى عايزه ايه و لا كأن حاجة حصلت...... هتحتار فيك و تعجب بيك.... و يمكن تحبك.....
10- لو انت فى محل ودخلت بعديك بنت طبعا من الزوق انك تقول للبياع خلص الانسة الاول ........ و البياع لسة بيجيبلها الحاجة قوله : ماتخلصنى بقالى ساعة قدامك و بعدين انا جى قبل الانسه ا (طبعا اعمل حسابك ان البقال هيضربك باى حاجة فى ايده)
11- لو انت مع بنت و هتركبوا تاكسى و غيران عليها و خايف للسواق يقعد يبصلها فى المراية طبعا اتصرف على الفور و قعدها جنبه و اقعد انت ورا!!!!!!
12- لو انت مصاحب بنت جادعة قوى و بتقف معاك فى كل المواقف المنيلة اللى بتحصلك و اخر موقف انك نايم على السرير بعد ما انضرت من شوية رجالة كانوا بيعاكسوها و انت عملت فيها احمد عرابى .... امسك ايديها برومانسية و بص فى عنيها و لو لابسة نضارة ماتبصش وقولها: انا مش عارف ارد جمايلك دى كلها ازاى لما رسبت السنة اللى فاتت و قفتى جنبى... و لما اتثبت و اتسرقت هدومى و فلوسى و قفتى جنبى .....و لما ابويا مات وقفتى جنبى ...... مش عارف ليه يا حياتى حاسس انك فقر و نحس عليا !!!!!!!!
13- لو خطيبتك كانت فى رحلة وورتك صورة متصوراها جنب قفص القرود و بتسالك عن رايك فى الصورة الجنان دى؟؟؟ قولها: هو انتى مين فيهم!!!!!!!!
14- لو كنت ماشى مع بنت سامرة وكانت لابسة فستان احمر و قاليتلك دلعنى.... قولها : يا فحم مولع..!!!
15- لو كنت ماشى مع بنت و شفت شاب بيبوس ايد حبيبته (رومانسية طبعا.. وولد جنتل قوى يعنى) و بتقولك ماتبقى تعمل زيه رد عليها و قولها : واعمل زيه ازاى و انا ماعرفش البنت اللى بيمشى معاها!!!!!!
16- لو بتسألك فى غيرة ( انا عرفت انك ماشى مع بنت تانية غيرى اسمها دعاء و شاقرة) رد و قول لا و الله انا ماشى مع بنت خمرية و اسمها ساره!!!!!!!
17- لو قالتلك مش بزمتك انا مالية عليك حياتك قولها: ايوة بس لو ماكنتش عرفتك كانت محفظتى هتفضل مليانة

ياشباب بجد اعملوا بالنصائح وهتدعولى
قيس
مشرف فسحة الموبايل
قيس

الموقع : أحبك حباً لو يفض يسيره على الـخلق مات الـخلق من شـدة الـحب.

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تحرق دم البنات   ازاى تحرق دم البنات Icon_minitimeالأحد أبريل 25, 2010 1:14 am

يا تقيل يا انت يا عصاموووووووووو

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه تسلم ايدك يا غالي

عصام الجامد
رحباني ذهبي
عصام الجامد

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تحرق دم البنات   ازاى تحرق دم البنات Icon_minitimeالإثنين أبريل 26, 2010 9:48 am

شكرا لمرورك حبيبى
المؤدب
رحباني ذهبي
المؤدب

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تحرق دم البنات   ازاى تحرق دم البنات Icon_minitimeالإثنين أبريل 26, 2010 1:08 pm

هههههههههههههههههه

تسلم ايدك

[img]ازاى تحرق دم البنات B0d4778797[/img]
زياد 51
رحباني ذهبي

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تحرق دم البنات   ازاى تحرق دم البنات Icon_minitimeالإثنين أبريل 26, 2010 8:15 pm

ههههههههههههههههههه ليه كده ياعصام

البنات حاجة لطيفة

ليه بقى تحرق دمهم

ازاى تحرق دم البنات
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» شوية نكت عن البنات ارجو عدم دخول البنات
» لعبه ازاى تخنق جارك او ( Neighbours from Hell 4 )
» ازاى تاخد الجنسيه المصريه وهيدوك بازابورت هديه ههههههههههه
» ::مجموعة كبيرة من الكاريكاتير من اشهر المجلات الاجنبية:: نشوفهم بيضحكوا ازاى؟
» نكت علي البنات هههههههههههههههههه